Thursday, 25 December 2008

Merry Christmas!

Just a quick note to say Merry Christmas to all those who celebrate it :D 

Well it will be a couple of days before I post again because I'm going on a very spontaneous holiday for new years. It's gonna be a long journey so I'll post once I get there. Not saying where I'm going til I get there tho. :D Let the guessing begin, lol.

Well once again merry christmas whatever you're all doing.

What's going on around me right now: Just sitting in the living room back in my family home half watching Royale Family. Can't move - eaten too much. Hmm, thinking I'd better go pack - we're leaving early tomorrow. 

1 comment:

The_Frustrated_Writer said...

haha hope you have a safe trip! Have fun!!